환 영합니다 hwangy0ng hamnida

환 영합니다 hwangy0ng hamnida

~사랑해요!~

Wednesday, December 21, 2011

Critical ke aku?

As-salam..

hye korang sume.. lame rse nye x ngadap lagi lappy dengan niat nak update blog ni.. bukan ape.. sangat busy sampai menteri kewangan kat bank negara tu pun x busy mcm aku nih..
x kesah la.. asalkn keje seap n bleh submit on tym tu kirenye elok la kan..

lame x update blog nih.. dah sampai berdebu n ade sarang labah2 sda..
hari ni nk cyte la cket psl aku nye life smnjak x hapdet blog nih.. bnyk nk cyte p aku amek yg hujung2 ni je lye.. sbb kte ni lbih ske tgok yg hjg dari yg starter.. aku sndr pun ske je tgok hjg compared dgn mule2 cyte..

mcm ni.. Al-kisahh...
tau2 la kan bile dah final year n final week of class nih kan.. keje mmg makin berlambak bukan berkurang.. begitu gak ngn saimen, presentations, tests, n reports bagai.. buat mmg smpai x tdo mlm n mcm zombie kampung pisang pun dah ade je rpe aku skunk nih...


 mcm ni la rpe aku.. hampeh tol kan.. xde la buruk sgt mcm nih.. haha.. ko ade??? haha

x kesah la.. yg tuh aku trime.. dah tu sume member2 plak pakat2 ramai2 buat mekap ala2 beruang panda asli.. memang menjadi la walau xde sorang pun stuju nk pakai.. sbb nye sume dh ade bulatan hitam bawah mata sbb x ckup tdo n caffein berlebihan..

part yg mekap n zombie bagai tuh aku trime n sgt x kesah.. tapi yang aku kesah bile dah msok last week class mcm nih, ade plak yg tarik diri dr semester.. nk cuti sem katenye.. hurm.. mmg aku jadik makin gile n stress ngn sume nih.. asyek nak marah jgn ckp la.. mmg hangen je kojenye.. tapi itu la kan.. pompuan.. kalau x emosi, bukan pompuan la namenye..

okies.. yg tuh aku pun bleh trime dlm mse kurang stgh hari sbb timbang2 tara sume ape yg budak tuh buat smpai dye x leh nk stdy.. aku on..

yg aku pling x bleh blah, bile ade sorang mamat nih.. mule2 dpt num mmg msg je kje nye.. cyte ngn aku everything psl dye.. aku pun lyn la gak.. karang x lyn ckp sombong lak kn.. aku lyn kn aje la.. dah elok2 aku layan dye.. tibe-tibe..! *nak buat saspen lak aku nih*

tibe-tibe, dye hilang mcm tu jek.. x msgs apetah lagi call.. aku x taw la nape.. plik sgt aku.. bile jmpe tang kt cafe mkn kt uni, tegur lagi.. bleh lagi bercakap.. p pas tuh mmg bisu deam seribu bhse.. aku x taw nape.. aku msg n call tnye nape, bleh plak makin jadik budak pekak n bisu sbb x jwb fon n x ckp pe2.. tak msok g bab buta kott sbb msg aku yg dok send tu pun x nmpk.. hailaaaa...

sungguh aku x fhm.. p mesti korang nk tau gak kn nape aku msgs n call dye pd hal xde pape kan?? aku mule ske kat dye.. aku nk ckp aku x brani sbb dye sgt elok berbanding aku.. aku deamkan aje.. n aku keep on trying buat dye sedar ke'existan' aku.. p still dye x leh nmpk aku.. agaknye aku jadik makin kurus n terlampau kurus sbb stress sampai x nmpk kott.. p x gak.. sbb yg laen mseh nmpk g aku kt ctu..

sumpah smpai skunk aku rse mcm plik.. aku x tau aku buat ape kt dye smpai dye x nk lyn aku.. jadik hari nih, aku ckp la bnde nih kt kwn aku.. merangkap adeq aku.. dye ckp.. "ssh2 buat reverse psychology je.." tu ktenye..

aku buat reverse psychology?? memang aku-bukan-aku-yang-sarcastik- la lao x buat mcm tuh.. aku mmg reti2 sgt buat bnde tuh.. cmenye aku x reti bile kt dye.. nape yerk??? hurm.. hampeh tol kan.. dh la nk msok kurun Final Exam, bleh plak zaman jahiliah masok balek.. ayarkkk!!!

xpe la.. cukupla dolu smpai cne dolu aku blog hapdetkn page blog aku nih.. karang pnjg sgt korang x nk bce g.. :)


aku chaow chin chaow dolu la.. as-slm..
Experiencing the world...

1 comment:

Cinta Kelas Satu said...

u never change. try to change this habit of urs. with God's will, they will look for u, not u looking for them. InsyaAllah.